Projekty

Nasze projekty

  1. My beatiful Baltic. Hanza
  2. My Europe
  3. Młodzieżowe Lato Sztuki
  4. Czwartki Lekkoatletyczne
  5. Oczami Tolerancji

czwartek, 26 lutego 2015

Regulamin Powiatowej Licealiady w Piłce Siatkowej



                                                                REGULAMIN
ROZGRYWEK  W  PIŁCE  SIATKOWEJ  DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW
SZKÓŁ PONADGIMNAZJALNYCH
O MISTRZOSTWO  POWIATU  WEJHEROWSKIEGO  W ROKU SZKOLNYM 2014/2015

1. CEL ROZGRYWEK:
·         popularyzacja piłki siatkowej wśród młodzieży
·         wyłonienie  najlepszych drużyn w piłce siatkowej dziewcząt i chłopców
      w powiecie wejherowskim

2. ORGANIZATOR:
·         Powiatowy Zespół Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Wejherowie
·         Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 1 w Rumi
·         Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych nr 2 w Wejherowie
      3. TERMIN I MIEJSCE ZAWODÓW:
·                          Dziewczęta : 19- 20.03.2015 r. (czwartek - piątek)- - początek godz. 9.00
 hala sportowa ZSP nr 1 w Rumi, ul. Starowiejska 4
·                             Chłopcy:    17 - 18.03.2015 r. (wtorek - środa) - początek godz. 9.00 
                                        hala sportowa ZSP nr 2 w Wejherowie, ul. Strzelecka 9
      4. ZGŁOSZENIA:
·         obowiązują listy zgłoszeń zawodników z danej szkoły podpisane przez dyrektora szkoły
·         udział  biorą reprezentacje: 6 najlepszych zespołów z 3 grup eliminacyjnych w kat. Dziewcząt
·         udział  biorą reprezentacje: 6 najlepszych zespołów z 3 grup eliminacyjnych w kat. Chłopców
5. PRZEPISY  I  SYSTEM  ROZGRYWEK:
·         zespół liczy 12 zawodników z jednej szkoły z rocznika 1995 i młodsi + opiekun
·         mecze rozgrywane będą do dwóch wygranych setów systemem „każdy z każdym” z zaliczeniem wyników z eliminacji grupowych
·         obowiązują przepisy PZPS.

6. PUNKTACJA:
Za wygrane spotkanie zespół otrzymuje- 2 pkt, za przegrane-1 pkt za walkower- 0 pkt
O kolejności miejsc decyduje:
1.      większa liczba zdobytych punktów
2.      lepszy stosunek setów – wygranych do przegranych pomiędzy zainteresowanymi zespołami
3.      lepszy stosunek małych punktów – zdobytych do straconych pomiędzy zainteresowanymi zespołami
4.      wynik bezpośredniego spotkania pomiędzy zainteresowanymi zespołami


7.     NAGRODY:

·         za zajęcie I, II, III miejsca – puchary i medale, za pozostałe miejsca drużyny otrzymają  dyplomy

8.     RÓŻNE:
·         wszelkie sprawy sporne nie ujęte w niniejszym regulaminie rozstrzyga organizator.
·         za rzeczy zaginione podczas turnieju i pozostawione w szatni organizator nie odpowiada
·         obowiązuje strój i zmienne obuwie sportowe



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz